Χρειάζεται να έχω κάνει εγγραφή για να παραγγείλω online;
Χρειάζεται μόνο όνομα, επίθετο και email. Μπορείς να συνεχίσεις την online παραγγελία σου και σαν απλός επισκέπτης.
Σε τι χρησιμεύει το πεδίο “Σχόλια Παράδοσης”;
Εδώ μπορείς να γράψεις σχόλια που αφορούν την παράδοση της παραγγελίας. Για παράδειγμα μπορείς να γράψεις να μην χτυπήσει ο courier το κουδούνι, αλλά να σε καλέσει. Μπορείς επίσης να προσθέσεις συγκεκριμένες ώρες παρράδοσης. Τα σχόλια που γράφονται σε αυτό το πεδίο εμφανίζονται μόνο στον courier.
Έκανα λάθος την παραγγελία μου. Πώς μπορώ να το διορθώσω;
Θα πρέπει να μας καλέσεις το συντομότερο δυνατόν στο κατάστημα και να μας ενημερώσεις ή να επικοινωνήσεις μαζί μας μέσω e-mail ώστε να το φροντίσουμε άμεσα.
ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ E-SHOP: +30 210 4971113
Email: sales@kalista.gr
Ακύρωσα την παραγγελία μου ενώ είχα πληρώσει με πιστωτική κάρτα. Τι πρέπει να κάνω;
Με την ακύρωση της παραγγελίας φροντίζουμε να προχωρήσουμε άμεσα στην διαδικασία επιστροφής του ποσού.
Στην συγκεκριμένη περίπτωση θα χρειαστούμε απο εσένα ένα email στο οποίο θα αναγράφεται ο Αριθμός IBAN σου, το όνομα της τράπεζας στην οποία ανοίκει το IBAN και το όνομα του δικαιούχου που εμφανίζει κατά την κατάθεση.
H εντολή επιστροφής των χρημάτων δίνονται κατά τις εργάσιμες ημέρες (Δευτέρα έως Παρασκευή) και το ποσό φαίνεται, ανάλογα με την τράπεζα, σε 3 – 4 εργάσιμες ημέρες.